Het strandje is populair op warme dagen. Het is mooi om veel kinderen en ouderen te zien genieten. Team zwemstrand is ook bezig met het nog verder verbeteren in de vorm van een extra picknicktafel op het gras en extra afvalbakken. Dit loopt via de GEM en Gemeente en of/wanneer die er komen is nog onduidelijk.
Tot die tijd zou het mooi zijn als iedereen zijn eigen afval weer mee kan nemen naar huis als de afvalbakken vol zitten. Dan houden we het samen netjes, waait er niets weg en trekt ook minder ongedierte.
