Haal je gratis WorldPride-vlag op bij het stadsloket Weesp!

Amsterdam is dit jaar gastheer van WorldPride, voor het eerst in de geschiedenis. Van 25 juli tot en met 8 augustus 2026 viert de stad wereldwijd LHBTIQ+-gelijkheid, met als thema UNITY: eenheid, verbondenheid en liefde in al haar vormen. Dit jaar is extra bijzonder, want we vieren ook 25 jaar huwelijk voor iedereen, in 2001 vond hier het allereerste huwelijk tussen mensen van hetzelfde geslacht plaats.

En Weesp doet mee! 🎉

Iedere bewoner van Weesp kan vanaf nu gratis een officiële WorldPride-vlag ophalen bij het stadsloket Weesp. Hang ‘m op, laat zien dat Weesp meedoet, en draag een steentje bij aan een zichtbaar en gastvrij signaal voor onze hele gemeenschap.

Dit bericht is gepost in Events. Bookmark de link.